Borgerservice i juleferien

Alle administrative funktioner i Struer Kommune, herunder Borgerservice og Jobcenter Struer, holder lukket mellem jul og nytår.

Sidste åbningsdag i 2021 er torsdag den 23. december, mens første åbningsdag i 2022 bliver mandag den 3. januar.

I denne periode kan du ikke komme i kontakt med kommunen og administrative medarbejdere, hverken telefonisk eller ved personlig henvendelse.

Hvor kan jeg så ringe hen?

Den Digitale Hotline er åben nogle af dagene og kan give telefonisk hjælp til digital selvbetjening på det faste telefonnummer 70 20 00 00.

Åbningstider for Den Digitale Hotline

Torsdag 23/12: 08.00 – 16.00
Juleaften: Lukket
1. juledag: Lukket
2. Juledag: Lukket
Mandag 27/12: 08.00 – 20.00
Tirsdag 28/12: 08.00 – 20.00
Onsdag 29/12: 08.00 – 20.00
Torsdag 30/12: 08.00 – 20.00
Nytårsaften: Lukket

Struer Kommune har nødberedskab på enkelte telefoner, hvor borgerne har akut og specifikt behov for at kunne komme i kontakt med en medarbejder om hjemmehjælp, en vagt på et bosted eller lignende. Spørg det enkelte sted, hvis du er i tvivl.

Travlhed efter nytår

Borgerservice forventer travlhed efter nytår på grund af de mange lukkedage, så hvis man vil være sikker på at få en tid umiddelbart efter årsskiftet, skal man bestille tid.

Bestil tid til Borgerservice