Bestil tid til Borgerservice

Der er kun åbent i Borgerservice og Ydelser, hvis man har bestilt tid.

For at bestille en tid i Borgerservice skal du ringe på 96 84 84 93.

For at bestille en tid i Ydelser i Velfærdshuset skal du ringe på 96 84 82 99.

Luk alle
Åben alle

Den Digitale Hotline kan hjælpe med digitale selvbetjeningsløsninger  og svare på generelle spørgsmål.  

Mandag   kl: 08:00 - 20:00
Tirsdag   kl: 08:00 - 20:00
Onsdag   kl: 08:00 - 20:00
Torsdag   kl: 08:00 - 20:00
Fredag   kl: 08:00 - 16:00
Lørdag   Lukket
Søndag   kl: 16:00 - 20:00

Du kan søge hjælp hos Struer Kommunes borgervejleder, hvis du har svært ved at finde rundt i regler, forstå en afgørelse eller blot er usikker på hvor eller hvordan du skal henvende dig for at komme videre med din sag.

Borgervejlederens opgave er bl.a. at understøtte dialogen mellem kommunen og borgerne og hjælpe dig med at ” få hul igennem”, hvis dialogen er gået i stå, vise vejen, hvis du er ”faret vild” i systemet og hjælpe med at vejlede om klagemuligheder mv.

Borgervejlederen kan for eksempel hjælpe dig med:

  • Vejlede dig om forståelse af information, breve og afgørelser fra Struer Kommune
  • Vejlede dig om, hvor i kommunen du kan henvende dig med konkrete spørgsmål
  • Vejlede dig om yderligere tiltag, når sager er gået i hårdknude samt sikre en fortsat dialog mellem dig og Struer Kommune
  • Informere og vejlede dig om, hvordan du klager over en afgørelse fra Struer Kommune og hvem, der kan behandle din klage
  • Vejledning dig om, hvor i kommunen du kan henvende dig med en klage over sagsbehandlingen af din sag

Borgervejlederen kan for eksempel ikke hjælpe dig med:

  • Lave konkret sagsbehandling eller behandle din klage over f.eks. sagsbehandlingstid, personalets optræden, politiske beslutninger mv.
  • Lave en myndighedsafgørelse eller træffe en beslutning for dig
  • Hjælpe med sager om ansættelsesforhold
  • Behandle klager over politiske beslutninger om f.eks. serviceniveau m.m.

Borgervejlederen i Struer Kommune er et tværgående team, som består af tre medarbejdere, der alle har solid erfaring med god borgerdialog, godt kendskab til organisationen og styr på god forvaltningsskik.

Kontakt borgervejlederen

Du kan kontakte borgervejlederen ved at ringe eller maile. Derefter kan I eventuelt aftale et personligt møde.

Hvis telefonen ikke bliver taget, kan du blot lægge en besked, og du vil blive ringet op. Opringningen sker ikke nødvendigvis samme dag, men der vil altid blive ringet tilbage.

Mail-adressen er ikke en sikker mail, og vi vil derfor opfordre til, at du ikke sender personlige oplysninger som f.eks. cpr.nr. på denne mail.

Hvis du har behov for at sende personlige oplysninger med din henvendelse, opfordres du til at sende via din e-boks.

Kontakt borgervejlederen

Mandag, tirsdag, onsdag og fredag fra kl. 08:00 – 15:30.
Torsdag fra kl. 08:00 – 17:00.

   

Har du spørgsmål, så kontakt