Send din mail sikkert til Struer Kommune

Det er nemt at sende en mail sikkert - direkte til rette afdeling i Struer Kommune. 

  1. Find afdelingen i listen herunder
  2. Fold menupunktet ud. ved at klikke på pilen. 
  3. Klik på linket "Send sikker mail som borger" i menupunktet. Virksomheder skal klikke på "send sikker mail som virksomhed"
  4. Når du klikker, åbner en browser, hvor du bliver bedt om at logge på med MitID. 
  5. Når du er logget på, kommer der et ”Skriv ny besked billede”. Her kan du skrive sikkert til den afdeling, du har valgt.
  6. Skriv din besked. Du kan også vedhæfte filer her.
  7. Klik på send, når du er færdig.

Når du sender mails til os på denne måde, bliver din besked krypteret, så det kun er modtageren, der kan læse den. 

Pas godt på personfølsomme oplysninger - send dem aldrig via almindelig mail.