Send din mail sikkert til Struer Kommune

Det er nemt at sende en mail sikkert - direkte til rette afdeling i Struer Kommune. 

  1. Find afdelingen i listen herunder
  2. Fold menupunktet ud. ved at klikke på pilen. 
  3. Klik på linket "Send sikker mail som borger" i menupunktet. Virksomheder skal klikke på "send sikker mail som virksomhed"
  4. Når du klikker, åbner en browser, hvor du bliver bedt om at logge på med MitID. 
  5. Når du er logget på, kommer der et ”Skriv ny besked billede”. Her kan du skrive sikkert til den afdeling, du har valgt.
  6. Skriv din besked. Du kan også vedhæfte filer her.
  7. Klik på send, når du er færdig.

Når du sender mails til os på denne måde, bliver din besked krypteret, så det kun er modtageren, der kan læse den. 

Pas godt på personfølsomme oplysninger - send dem aldrig via almindelig mail.

Hos Ejendomsbidrag i Økonomiafdelingen får du hjælp vedr. opkrævning af affald / genbrug, renovation, rottebekæmpelse og skorstensfejer. 

Få også svar på spørgsmål om indefrysning af grundskyld til og med 2023, lån til ejendomsskat til og med 2023.

Borger - send sikker mail

Virksomhed - send sikker mail

 

I Ældre- og Plejeboliger, Økonomi får du hjælp til spørgsmål om indflytning i og fraflytning fra ældre- og plejeboliger, herunder el- og lejekontrakt.

Få også svar på spørgsmål om opkrævning af husleje, forbrugsregnskaber, flytteopgørelser mm.

Borger - skriv sikker mail

Virksomhed - skriv sikker mail