Struer KommuneStruer - Lydens By
Infocenter Struer
16. marts 2020
Borgerservice er som følge af tiltagene mod COVID-19 bemandet af et nødberedskab.

Betjening i Borgerservice

Er du borger med uopsættelige behov for hjælp til betjening af akutte ansøgninger omkring pas, NemID, kørekort og hjælp ansøgninger om ydelser gennem Udbetaling Danmark, kan du ringe til Struer Kommunes hovednummer 96 84 84 84 for hjælp.

Såfremt der er behov for, at du skal fremmøde personligt i Borgerservice aftales der et tidspunkt, hvor du skal møde i Borgerservice.

Når du kommer til Borgerservice vil døren ind til Biblioteket og Borgerservice være låst. Du skal blot vente på, at der kommer en medarbejder og henter dig.

Vi gør opmærksom på, at vi kun betjener funktioner som er akutte og uopsættelige. Det betyder, at du som borger ikke kan forvente personlig betjening til andet end det, der fremgår øverst på siden.

Læs mere
KONTAKT INFORMATION
Struer Kommune
Østergade 11-15
7600 Struer
CVR: 29189951
T: 9684 8484
struer@struer.dk
sikkerpost@struer.dk
Databeskyttelsesrådgiver
http://struer.dk/dpo
dpo@struer.dk

ÅBNINGSTIDER

Mandag   kl: 10:00 - 15:00
Tirsdag   kl: 10:00 - 15:00
Onsdag   kl: 10:00 - 15:00
Torsdag   kl: 10:00 - 17:00
Fredag   kl: 10:00 - 12:00

 

DEN DIGITALE HOTLINE - TELEFON: 70 20 00 00

Den Digitale Hotline logo
TELEFONTIDER  
Mandag - torsdag kl. 08.00 - 20.00
Fredag kl. 08.00 - 16.00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16.00 - 20.00