Struer Kommune - Lydens ByStruer Kommune - Lydens By
Indkøb og udbud

Indgåelse af indkøbsaftaler i Struer Kommune koordineres af:

Indkøbsfunktionen
Sekretariat, HR og Jura
Tlf. nr. 9684 8199

Forventet udbudsplan

Indkøbsfunktionen i Struer Kommune udarbejder for hvert år en forventet udbudsplan for varer og tjenesteydelser. Udbudsplanen indeholder udbud, som Struer Kommunes indkøbsfunktion gennemfører, udbud som gennemføres i samarbejde med andre kommuner og Regioner samt udbud som gennemføres via SKI. Udbudsplanen er vejledende, og der kan derfor komme løbende ændringer. 

Igangværende udbud

EU-Udbud på levering af ortopædisk fodtøj og fodindlæg til Struer Kommune

Struer Kommune udbyder levering af ortopædisk fodtøj og fodindlæg og tilhørende tilret-ninger og reparationer til borgere i Struer Kommune.

Rammeaftalen indgås med én leverandør for perioden 2. december 2019 til 1. december 2023.

For yderligere informationer samt deltagelse i opgaven: https://permalink.mercell.com/111753336.aspx

Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. 
Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A / S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkost-ninger.

Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage en login kode til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud.
 

KONTAKT INFORMATION
Struer Kommune
Østergade 11-15
7600 Struer
CVR: 29189951
T: 9684 8484
struer@struer.dk
sikkerpost@struer.dk
Databeskyttelsesrådgiver
http://struer.dk/dpo
dpo@struer.dk

ÅBNINGSTIDER

Mandag   kl: 10:00 - 15:00
Tirsdag   kl: 10:00 - 15:00
Onsdag   kl: 10:00 - 15:00
Torsdag   kl: 10:00 - 17:00
Fredag   kl: 10:00 - 12:00

 

DEN DIGITALE HOTLINE - TELEFON: 70 20 00 00

TELEFONTIDER  
Mandag - torsdag kl. 08.00 - 20.00
Fredag kl. 08.00 - 16.00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16.00 - 20.00