Struer Kommune skal i henhold til Affaldsbekendtgørelsen opkræve et administrationsgebyr hos alle virksomheder i kommunen.
Administrationsgebyret på kr. 160,00 ekskl. moms dækker kommunens generelle udgifter til planlægning og administration af affaldsordninger for erhverv, herunder udarbejdelse af erhvervsregulativ, affaldsplaner, affaldsdata, information m.m.
Administrationsgebyret dækker ikke adgang til genbrugspladserne eller andre kommunale affaldsordninger.
I henhold til Affaldsbekendtgørelsen kan der i helt særlige tilfælde søges om fritagelse for administrationsgebyret. Dette kan du læse om på Nomi4s’ hjemmeside.
Såfremt du, efter at have læst information på hjemmesiden, mener, at din virksomhed kan blive fritaget for administrationsgebyret, skal ansøgning herom ske senest den 29.10 2018 kl. 16:00. Ansøgninger modtaget efter dette tidspunkt vil ikke blive behandlet.
Yderligere information samt ansøgningsskemaet til fritagelse for administrationsgebyret findes på hjemmesiden www.nomi4s.dk.
Plan og Miljø
Østergade 13
7600 Struer
Telefon: 9684 8401
E-mail: teknisk@struer.dk
ÅBNINGSTIDER
Mandag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Tirsdag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Onsdag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Torsdag | kl: 10:00 - 17:00 | |
Fredag | kl: 10:00 - 12:00 |
DEN DIGITALE HOTLINE - TELEFON: 70 20 00 00
![]() |
|