
Borgerservice
96 84 84 93
borgerservice@struer.dk
HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL MITID:
For at få MitID, skal du afvente en besked fra banken. Beskeden vil komme når du logger ind på din netbank. Du finder flere oplysninger om overgangen fra NemID til Mitid og om hvad MitID er på hjemmesiden MitID.dk
Hvis du er gået i stå i overgangen fra NemID til MitID gennem din netbank, skal du først kontakte din banks support. Nummeret til din banks support finder du på Mitid.dk/bank
Hvis du derefter har brug for at få hjælp i Borgerservice, skal du kontakte os på 96848493, så vi kan afsætte ekstra tid til at hjælpe dig.
Der er kun åbent i Borgerservice og Ydelse, hvis man har bestilt tid.
Når du kommer, skal du scanne dit sundhedskort eller taste dit mobilnummer på ankomststanderen og tage plads i venteområdet.
Der kan forekomme ventetid selvom du har bestilt tid
Den Digitale Hotline kan hjælpe med digitale selvbetjeningsløsninger og svare på generelle spørgsmål.
Mandag | kl: 08:00 - 20:00 | |
Tirsdag | kl: 08:00 - 20:00 | |
Onsdag | kl: 08:00 - 20:00 | |
Torsdag | kl: 08:00 - 20:00 | |
Fredag | kl: 08:00 - 16:00 | |
Lørdag | Lukket | |
Søndag | kl: 16:00 - 20:00 |
Borgerservice
96 84 84 93
borgerservice@struer.dk