Borgervejlederens opgave er at hjælpe den enkelte borger hvis man har svært ved at finde rundt i regler, forstå en afgørelse eller blot er usikker på hvor eller hvordan man skal henvende sig for at komme videre med en sag.
Du har som borger mulighed for at henvende dig til borgervejlederen, hvis du oplever, at det er svært at finde vej gennem det kommunale system eller hvis du har brug for hjælp til at forstå breve, klagevejledninger eller andre informationer fra kommunen. Her er det borgervejlederens opgave at være en god, neutral og tryg samarbejdspartner for dig samt være et bindeled til kommunen.
Borgervejlederen er fysisk placeret i Infocenter Struer, Smedegade 9, 7600 Struer hver torsdag i ulige uger kl. 15:30-16:30.
Hvis du ønsker at træffe borgervejlederen pr. telefon, er dette muligt på tlf.: 2082 6671 på følgende tidspunkter:
Mandag, tirsdag, onsdag og fredag fra kl. 08:00 – 15:30.
Torsdag fra kl. 08:00 – 17:00.
Hvis telefonen ikke bliver taget, kan du blot lægge en besked, og du vil efterfølgende blive ringet op. Opringningen sker ikke nødvendigvis samme dag, men der vil altid blive ringet tilbage. Derefter kan der eventuelt aftales et personligt møde.
Alternativt er du som borger altid mere end velkommen til at sende en e-mail til borgervejleder@struer.dk. Hvis du har behov for at sende personlige oplysninger med din henvendelse, opfordres du til at sende via din e-Boks til Struer Kommune att.: Borgervejleder.
Borgervejleder
Tlf: 2082 6671
borgervejleder@struer.dk
På sikker mail via din e-boks
ÅBNINGSTIDER
Mandag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Tirsdag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Onsdag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Torsdag | kl: 10:00 - 17:00 | |
Fredag | kl: 10:00 - 12:00 |
DEN DIGITALE HOTLINE - TELEFON: 70 20 00 00
![]() |
|