Der kan altid klages over en afgørelse med undtagelse i forhold til paragraffer SEL §§ 82, A, B, C og D. Klagefristen er 4 uger fra modtagelsen af afgørelsen. Klagen indgives mundtligt eller ved skriftlig henvendelse til Handicap, social og psykiatri, Østergade 13-15, 7600 Struer. Når klagen er modtaget, revurderes afgørelsen. Såfremt afgørelsen fastholdes, videresender myndighedsafdelingen klagen til endelig afgørelse i Ankestyrelsen, Aalborg.
Ved yderligere spørgsmål kan der rettes henvendelse til Handicap, Social og Psykiatri på telefonnr.: 9684 8333
Struer Kommunes serviceniveaubeskrivelser har til formål at give borgere og ansatte klar infor-mation om kommunens indsats over for handicappede, psykisk sårbare og socialt udsatte voksne. Kommunalbestyrelsen ønsker at synliggøre de politiske beslutninger om mål og prioriteringer på området og tydeliggøre rammerne for indsatsen på området.
Hent serviceniveaubeskrivelsen her
Handicap, Social og Psykiatri
Peter Bangs Vej 15
9684 8333
E-mail: hop@struer.dk
Lene Hornstrup
ÅBNINGSTIDER
Mandag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Tirsdag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Onsdag | kl: 10:00 - 15:00 | |
Torsdag | kl: 10:00 - 17:00 | |
Fredag | kl: 10:00 - 12:00 |
DEN DIGITALE HOTLINE - TELEFON: 70 20 00 00
![]() |
|