Struer KommuneStruer Lydens by
Nyt plejecenter på Gimsinghovedvej 6, Struer

For Struer Kommune udbydes i offentligt EU-udbud i fagentrepriser opførelse af nyt plejecenter for ældre, omfattende 3 boenheder bestående af hver 16 toværelseslejligheder
med tilhørende fællesarealer og servicefunktioner, samt centerbygning med fælles hovedindgang, administration, samlingslokale, aktivitetsrum og servicefunktioner. I alt omfatter byggesagen ca. 4.850 m2 bruttoetageareal inkl. partiel kælder under centerbygningen.

Videre etableres omgivende park- og stianlæg samt ankomst- og parkeringsareal.

Byggeriet udbydes i følgende fagentrepriser:

E1 Råhusentreprisen
E2 Murerentreprisen
E3 Tømrer- og snedkerentreprisen
E4 Tagdækningsentreprisen
E5 Gulventreprisen
E6 Facadelukningsentreprisen
E7 VVS entreprisen
E8 Ventilationsentreprisen
E9 El entreprisen
E10 Malerentreprisen
E11 Landskabs- og belægningsentreprisen

Udbudsmaterialet

Udbuddet holdes digitalt via internetportalen iBinder. Det medfører at deltagelse og aflevering udelukkende kan foregå via iBinder.

Udbudsmaterialet er elektronisk tilgængeligt fra onsdag den 4. oktober 2017 kl. 13.00 på Struer Kommunes hjemmeside og udbudsmaterialet kan tilgåes fra:

Efter adgang til portalen vil dokumenter kunne hentes til egen lokalmaskine.
Der kan ikke rekvireres papirtryk via bygherre.

Der henvises til iBinder Support på tlf. 8988 7830

Supplerende oplysninger

Spørgsmål vedrørende udbudsmaterialet skal stilles via iBinder udbudsportal.
Sidste frist for at stille spørgsmål til udbudsmaterialet er tirsdag den 24. oktober 2017 kl. 14.00.

Eventuelle øvrige præciseringer og rettelser vil blive udsendt i form af supplementsblade, uploadet på iBinder udbudsportal.

Tilbudsgivning

Frist for aflevering af tilbud: onsdag den 1. november 2017 kl. 12.00

Indkomne tilbud åbnes onsdag den 1. november 2017 kl. 14.05 på Folkets Hus, Tegltorvet 2, 7600 Struer. Hvis man ønsker at overvære åbning af tilbud skal dette meddeles pr. e-mail til jja@k-r.dk senest den 27. oktober 2017.

Under forbehold af myndighedernes og bygherrens godkendelse startes arbejderne den 1. januar 2018 og afleveres til ibrugtagning den 15. februar 2019.

Bygherre: Struer Kommune, Østergade 11-15, 7600 Struer
Arkitekt: Arkitektfirmaet Kjaer& Richler, Mejlgade 7, 8000 Aarhus C.

KONTAKT INFORMATION
Struer Kommune
Postbox 19
Østergade 11-15
7600 Struer
CVR: 29189951
T: 9684 8484
F: 9684 8109
struer@struer.dk
sikkerpost@struer.dk

ÅBNINGSTIDER

Mandag   kl: 10:00 - 15:00
Tirsdag   kl: 10:00 - 15:00
Onsdag   kl: 10:00 - 15:00
Torsdag   kl: 10:00 - 17:00
Fredag   kl: 10:00 - 12:00

 

DEN DIGITALE HOTLINE

TELEFONTIDER  
Mandag - torsdag kl. 08.00 - 20.00
Fredag kl. 08.00 - 16.00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16.00 - 20.00