Struer KommuneStruer Lydens by
Administrationsgebyr for erhvervsvirksomheder

Struer Kommune skal i henhold til Affaldsbekendtgørelsen opkræve et administrationsgebyr hos alle virksomheder i kommunen.

Administrationsgebyret på kr. 160,00 ekskl. moms dækker kommunens generelle udgifter til planlægning og administration af affaldsordninger for erhverv, herunder udarbejdelse af erhvervsregulativ, affaldsplaner, affaldsdata, information m.m.

Administrationsgebyret dækker ikke adgang til genbrugspladserne eller andre kommunale affaldsordninger.

I henhold til Affaldsbekendtgørelsen kan der i helt særlige tilfælde søges om fritagelse for administrationsgebyret. Dette kan du læse om på Nomi4s’ hjemmeside.

Såfremt du, efter at have læst information på hjemmesiden, mener, at din virksomhed kan blive fritaget for administrationsgebyret, skal ansøgning herom ske senest den 25.08 2017 kl. 16:00. Ansøgninger modtaget efter dette tidspunkt vil ikke blive behandlet.

Yderligere information samt ansøgningsskemaet til fritagelse for administrationsgebyret findes på hjemmesiden www.nomi4s.dk

Her kan du henvende dig

Plan og Miljø
Østergade 13
7600 Struer

Telefon: 9684 8401
E-mail: teknisk@struer.dk

KONTAKT INFORMATION
Struer Kommune
Postbox 19
Østergade 11-15
7600 Struer
CVR: 29189951
T: 9684 8484
F: 9684 8109
struer@struer.dk
sikkerpost@struer.dk

ÅBNINGSTIDER

Mandag   kl: 10:00 - 15:00
Tirsdag   kl: 10:00 - 15:00
Onsdag   kl: 10:00 - 15:00
Torsdag   kl: 10:00 - 17:00
Fredag   kl: 10:00 - 12:00

 

DEN DIGITALE HOTLINE

TELEFONTIDER  
Mandag - torsdag kl. 08.00 - 20.00
Fredag kl. 08.00 - 16.00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16.00 - 20.00