Struer KommuneStruer Lydens by
Utilsigtede hændelser

Struer Kommune vil gerne vide, hvis noget er gået galt for dig eller dine pårørende, så vi kan lære af hændelsen og undgå at andre bliver udsat for det samme.

Hver eneste dag er der mange borgere, som modtager pleje og behandling i kommunen. I langt de fleste tilfælde går det godt, men nogle gange sker der hændelser eller fejl, som kan skade borgeren.

Indberet en hændelse via dette link

Klagevejledning

Hvis du ønsker at klage over en sundhedsfaglig behandling, brud på patientrettigheder eller anke over Patienterstatningens afgørelse, skal du være opmærksom på følgende:

Du skal klage digitalt via den selvbetjeningsløsning, der findes på www.borger.dk .
Klageskemaet finder du på http://www.stps.dk/borger-pr.

Her kan du henvende dig

Sundhed og Omsorg

Risikomanager
Aniette Weibrecht
M: 5129 1340

E: sundhed-omsorg@struer.dk

KONTAKT INFORMATION
Struer Kommune
Postbox 19
Østergade 11-15
7600 Struer
CVR: 29189951
T: 9684 8484
F: 9684 8109
struer@struer.dk
sikkerpost@struer.dk
DEN DIGITALE HOTLINE  
TELEFONTIDER  
Mandag - torsdag kl. 08.00 - 20.00
Fredag kl. 08.00 - 16.00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16.00 - 20.00